Realitné poradenstvo

Národné poradenské centrum poskytuje svojim klientom realitné poradenstvo a služby sprostredkovania predaja nehnuteľností.

Od prvého stretnutia s klientom v pozícii kupujúceho/predávajúceho sa naši pracovníci snažia klientom poskytnúť komplexnú službu, ktorá zahŕňa nasledovné úkony:

  • úvodné stretnutie s klientom a oboznámenie sa s ponukou/dopytom
  • odborné posúdenie ponuky/ dopytu z hľadiska aktuálnej situácie na trhu s nehnuteľnosťami
  • vypracovanie SWOT analýzy ponuky/dopytu a návrh riešenia predaja/kúpy nehnuteľnosti klientovi
  • prevzatie ponuky/dopytu a realizácia zastúpenia klienta v konaní
  • inzerovanie ponuky/dopytu na interných aj externých predajných kanáloch
  • vypracovanie komplexnej právnej dokumentácie pre zaistenie bezproblémového predaja/kúpy nehnuteľnosti
  • realizácia zavkladovania zmien na katastri nehnuteľností pomocou advokátskej časovej pečiatky
  • sprostredkovanie výhodnej úradnej úschovy peňazí pre bezproblémový prevod finančných prostriedkov medzi kupujúcim a predávajúcim
  • oficiálne ukončenie realitného obchodu a odovzdanie záverečných listín
  • vernostný certifikát pre klienta v prípade potreby ďalších služieb dobudúcna so zľavou