Národné poradenské centrum poskytuje svojim klientom realitné poradenstvo a služby sprostredkovania predaja nehnuteľností.
Od prvého stretnutia s klientom v pozícii kupujúceho/predávajúceho sa naši pracovníci snažia klientom poskytnúť komplexnú službu, ktorá zahŕňa nasledovné úkony:
- úvodné stretnutie s klientom a oboznámenie sa s ponukou/dopytom
- odborné posúdenie ponuky/ dopytu z hľadiska aktuálnej situácie na trhu s nehnuteľnosťami
- vypracovanie SWOT analýzy ponuky/dopytu a návrh riešenia predaja/kúpy nehnuteľnosti klientovi
- prevzatie ponuky/dopytu a realizácia zastúpenia klienta v konaní
- inzerovanie ponuky/dopytu na interných aj externých predajných kanáloch
- vypracovanie komplexnej právnej dokumentácie pre zaistenie bezproblémového predaja/kúpy nehnuteľnosti
- realizácia zavkladovania zmien na katastri nehnuteľností pomocou advokátskej časovej pečiatky
- sprostredkovanie výhodnej úradnej úschovy peňazí pre bezproblémový prevod finančných prostriedkov medzi kupujúcim a predávajúcim
- oficiálne ukončenie realitného obchodu a odovzdanie záverečných listín
- vernostný certifikát pre klienta v prípade potreby ďalších služieb dobudúcna so zľavou